Sessions:
Lloc:
Màxim per aula: grup aula
Destinataris
P3 educació infantil |
P4 educació infantil |
P5 educació infantil |
1r educació primària |
2n educació primària |
3r educació primària |
4t educació primària |
5è educació primària |
6è educació primària |
1r ESO |
2n ESO |
3r ESO |
4t ESO |
Responsable/s
Descripció
La idea es anar construint l'aprenentatge cognitiu dels malabars a traves de la práctica experencial, anar més enllà del no vull aprendre malabars perquè no vull fracasar.
Objectius
L'objectiu que ens plantegem,es molt senzill: arribar a fer la cascada - 3 pilotes.
Continguts
Conceptes:
Treballaríem: autoestima, superar reptes, sentir l'experiencia més enlla de la expressió (rebot de pilotes, seqüències), comunicació especifica entre els dos hemisferis cerebrals.
Procediments:
Actituds:
Metodologia
Abans:
Durant:
Nova forma d'aprenentatge dels malabars, malabars funcionals.
Aquesta seria la primera part del taller; desprès fariem una dinàmica de creació en parelles per treballar la rutina amb tres objectes y el ritme.
Després:
Recursos
Observacions
Podem fer me´s d’una sessio´ d’una mateixa disciplina te`cnica de circ o be´ de diferents disciplines.