144. CONEIX ELS BOLETS ADAPTAT PER ALS MÉS PETITS 

Sessions:
Lloc: aula
Màxim per aula: grup aula

Destinataris

P3 educació infantil
P4 educació infantil
P5 educació infantil

Responsable/s

Aristóteles Mercadal Mascaró Ciceron  

 

Descripció
DONAR A CONEIXER EL MON DELS BOLETS ALS FILLETS I FILLETES MITJANÇANT UNA PRESENTACIÓ AMB JOCS, CANÇONS, ENDIVINALLES I ACTIVITATS MOLT DIDACTIQUES.

Objectius
DONAR A CONEIXER EL MON DELS BOLETS ALS FILLETS I FILLETES MITJANÇANT UNA PRESENTACIÓ AMB JOCS, CANÇONS, ENDIVINALLES I ACTIVITATS MOLT DIDACTIQUES.

Continguts
Conceptes:
Procediments: - PRESENTACIO MESCLADA AMB CONTES I CANÇÓNS SOBRE ELS BOLETS.
- PORTEM BOLETS A LA CLASSE PER PODER-LOS TOCAR I VEURE COM SON.
- ''SEMBREM'' BOLETS DINS L'AULA I ELS ANAM A CERCAR. ''CONVERTIM L'AULA EN UN BOSC DIDACTIC''

Actituds: CONCIENCIAR I EDUCAR ALS NENS MES PETITS E LA IMPORTANCIA DELS BOLETS AL BOSC. I MOSTRAR BONES PRACTIQUES DE RECOL.LECCIO I CONSERVACIO.

Metodologia
Abans:
Durant: COMENCE AMB UNA DESCRIPCIO DELS BOLETS MITJANÇANT UNES FITXES. ON UNS PERSONATGES ''EN BOLET I EN CARAGOLI'' ELS HI EXPLIQUEN LES CARACTERISTIQUES PRINCIPALS DELS BOLETS I DELS BOSCOS POTENCIANT L'ENTENIMENT DELS COLORS, FORMES I TAMANYS MITJANÇANT ACTICVITATS DE DUBIUX, PINTURA I ESCRITURA.
SEGUIM AMB CONTES ON ELLS SON ELS PROTAGONISTES I HI MESCLEM CANÇONS, ENDIVINALLES I BALLS PER A POTENCIAR LA SEVA MOBILITAT (PSICOMOTICITAT).

FINALMENT, DEIXAM UN KIT DE CULTIU PER A QUE EL CUIDIN I VEGIN COM CREIXEN ELS BOLETS.

Després: DEIXAM UN JOC DE ''FITXES'' PER A PODER CONTINUAR TREBALLANT TOT EL QUE S'HAURA EXPLICAT

Recursos



Observacions