Sessions:
1 TALLER
Lloc:
a un BOSC
Màxim per aula: grup aula
Destinataris
1r educació primària |
2n educació primària |
3r educació primària |
4t educació primària |
5è educació primària |
6è educació primària |
1r ESO |
2n ESO |
3r ESO |
4t ESO |
FPB |
CFGM |
CFGS |
1r batxillerat |
2n batxillerat |
ARTISTIC BATXILLERAT |
Responsable/s
XARXA FORESTAL CONSELLERIA MEDI AMBIENT GOVERN BALEAR | | IBANAT |
CIM-CAIB-IBANAT.
Descripció
Què passa després d'un incendi forestal, un esclafit o un cap de fibló? El bosc és capaç de fer feina per recuperar la seva forma una vegada han passat les flames o el vent, però nosaltres també podem fer cosa per ajudr-lo i prevenir aquests futurs problemes.
Objectius
Donar a conèixer els mecanismes que presenten la biodiversitat dels boscos balears per recuperar-se i els problemes que les afecten.
Continguts
Conceptes:
Rebrotar, germinar, piròfi, esclafit, resiliència.
Procediments:
Introducció dels conceptes més generals per apropar-se a problemes propis dels boscos balears.
Actituds:
Actitud reflexiva i participativa.
Metodologia
Abans:
Durant:
Dinàmiques ludiques dirigides a coneixer l'ecologia i biodiversitat del bosc i els problemes associats als incendis forestals, fenòmens meteorològics extrems i altres alteracions que afecten els boscos.
Després:
Recursos
Observacions