132. LES MOLTES VIDES DEL BOSC  

Sessions: 1 TALLER
Lloc: a un BOSC
Màxim per aula: grup aula

Destinataris

1r educació primària
2n educació primària
3r educació primària
4t educació primària
5è educació primària
6è educació primària
1r ESO
2n ESO
3r ESO
4t ESO
FPB
CFGM
CFGS
1r batxillerat
2n batxillerat
ARTISTIC BATXILLERAT

Responsable/s

XARXA FORESTAL CONSELLERIA MEDI AMBIENT GOVERN BALEAR IBANAT

CIM-CAIB-IBANAT. 

Descripció
Què passa després d'un incendi forestal, un esclafit o un cap de fibló? El bosc és capaç de fer feina per recuperar la seva forma una vegada han passat les flames o el vent, però nosaltres també podem fer cosa per ajudr-lo i prevenir aquests futurs problemes.

Objectius
Donar a conèixer els mecanismes que presenten la biodiversitat dels boscos balears per recuperar-se i els problemes que les afecten.

Continguts
Conceptes: Rebrotar, germinar, piròfi, esclafit, resiliència.
Procediments: Introducció dels conceptes més generals per apropar-se a problemes propis dels boscos balears.
Actituds: Actitud reflexiva i participativa.

Metodologia
Abans:
Durant: Dinàmiques ludiques dirigides a coneixer l'ecologia i biodiversitat del bosc i els problemes associats als incendis forestals, fenòmens meteorològics extrems i altres alteracions que afecten els boscos.
Després:

Recursos



Observacions