Sessions:
Lloc:
Màxim per aula: grup aula
Destinataris
P3 educació infantil |
P4 educació infantil |
P5 educació infantil |
1r educació primària |
2n educació primària |
3r educació primària |
4t educació primària |
5è educació primària |
6è educació primària |
1r ESO |
2n ESO |
3r ESO |
4t ESO |
Responsable/s
Descripció
Taller on s'explora el clown a través del joc.
Objectius
Experimentar l'estat clown des d'una actitud primària, instintiva i espontània.
Traspassar límits establerts culturals, estètics, socials, personals i socials, des de l’acció.
Comprendre l’error com a eina en el procés creatiu, artístic i educatiu
Continguts
Conceptes:
Ampliar les possibilitats creatives i transgressores del teu clown.
Procediments:
Trobar a través del clown fórmules irreverents per a la desinhibició i la comunicació.
Actituds:
Explorar el joc i el gaudir compartit com a eina per millorar la motivació de l’alumnat i la cohesió del grup classe.
Metodologia
Abans:
Durant:
Taller on s'explora el clown a través del joc.
Després:
Recursos
Observacions
Podem fer me´s d’una sessio´ d’una mateixa disciplina te`cnica de circ o be´ de diferents disciplines.