28. RELAJACIÓN CON CUENCOS TIBETANOS 

Sessions: 1
Observacions:

Durada: 60
Observacions Durada:

Lloc: En una sala que pueden estilar en el suelo, mejor. Si no, podemos hacer con sillas tambien.
Màxim per grup: 20

Destinataris

3r educació primària
4t educació primària
5è educació primària
6è educació primària
1r ESO
2n ESO
EDUCACIÓ ESPECIAL
3r ESO
4t ESO
FPB
CFGM
CFGS
1r batxillerat
2n batxillerat
EPA (educacio persones adultes)
famílies
Professorat
altres grups
ARTISTIC BATXILLERAT
MENORS PROTECCIÓ

Responsable/s

ISHIHARA KAORI  

 

Descripció
En un món accelerat, els bols tibetans ens ajuden a reduir el ritme i calmar la ment. Aquestes pràctiques promouen la relaxació, l'atenció plena i la connexió interna, fonamentals per al nostre benestar. Introduir els bols tibetans en l'educació brinda als estudiants eines per a l'autocura i la calma en un entorn exigent.


Objectius
- Experimentar el plaer del silenci i l'escolta, descobrint la bellesa en la senzillesa i la riquesa del nostre món interior.
- Conrear la tranquil·litat com a base per a millorar la concentració en els estudis i potenciar la capacitat d'aprenentatge.


Continguts
Conceptes: - Desenvolupar la consciència corporal a través de la respiració lenta i conscient.
Procediments: - Cultivar la habilidad de escuchar y prestar atenció al presente, enfocándonos en el aquí y ahora.

Actituds: - Experimentar el goig del silenci com una font de calma i connexió interna.

Metodologia
Abans: Si els participants porten roba còmoda, millor.
Durant: Preparació:
Realitzar exercicis suaus de Txikung per a preparar el cos i la ment. També amb meditació curta per a observar com canvia el nostre estat.

Relaxació:
Escoltar els sons dels bols tibetans i possible que porti altres instruments ancestrals com el tambor oceànic, wind chime, etc. L'elecció d'instruments pot variar segons el dia.

Observació:
Compartir com se sent cada participant després de la sessió. Oferir suggeriments sobre com aplicar l'après en la vida diària.

Després:

Recursos



Observacions