Sessions:
2
Observacions:
Durada:
120
Observacions Durada:
Lloc:
PATI (EN CAS DE PLUJA, UN ESPAI COBERT)
Màxim per grup:
25
Destinataris
| 3r educació primària |
| 4t educació primària |
| 5è educació primària |
| 6è educació primària |
| 1r ESO |
| 2n ESO |
| 3r ESO |
| 4t ESO |
| FPB |
| CFGM |
| CFGS |
| 1r batxillerat |
| 2n batxillerat |
| ARTISTIC BATXILLERAT |
Responsable/s
| PENYA CICLISTA CIUTADELLA | | |
Descripció
La seguretat d'anar en bicicleta esdevé fonamental per gaudir de la pràctica esportiva amb bicicleta. En aquest taller s'ofereixen les eines i coneixements bàsics per aprendre els elements de la bicicleta, les eines i mecànica bàsica per posar-la a punt i pedalejar sense dificultats.
Objectius
1. Aprendre les parts de la bicicleta
2. Aprendre les eines de mecànica de bicicletes i les seves utilitats
3. Aprendre a identificar possibles avaries
4. Aprendre la mecànica bàsica per posar a punt la bicicleta per anar a passejar o rodar per camins
Continguts
Conceptes:
1. Parts de la bicicleta
2. Eines de mecànica bàsica
3. Dificultats i seguretat
Procediments:
1. Saber identificar les parts de la bicicleta per poder posar-la a punt per sortir
2. Identificar les eines necessàries i conèixer la seva utilitat
3. Aprendre el procediment i les accions per a ajustar i posar a punt la bicicleta
Actituds:
1. Respecte pel material
2. Bons hàbits de cura del material
3. Vetlar per la seguretat
Metodologia
Abans:
Els docent ha de comunicar a les famílies que els infants que tinguin bicicleta la portin al centre educatiu, en cas de no tenir-ne s'ha d'avisar al tallerista.
Durant:
Pràctica i vivencial
Després:
No calen
Recursos
Observacions