Sessions:
1 hora 1 taller 1sessió
Lloc:
Aula
Màxim per aula: grup aula
Destinataris
P4 educació infantil |
P5 educació infantil |
1r educació primària |
Responsable/s
ASSORME. Associació de Persones Sordes de Menorca | | |
Descripció
Un taller per aprendre quins són els sentits i què significa ser una persona sorda on també s'introduirà vocabulari bàsic en llengua de signes, com a llengua que permet a les persones sordes comunicar-se i expressar-se. Coneixeran signes d'animals a través del conte "Quin gust té la lluna" i també la lletra de la inicial del seus noms en dactilològic a través d'una fitxa preparada prèviament per pintar-la després.
Objectius
Diversitat i discapacitat auditiva.
Llengua de signes
Continguts
Conceptes:
Llengua de signes
Procediments:
Actituds:
Metodologia
Abans:
El grup pot preparar prèviament una reflexió sobre els tipus de diversitats funcionals existents, i/o sobre els diferents sistemes per comunicar-se.
Com a continuació del taller el grup podrà consultar tota una sèrie de recursos a internet amb materials infantils sobre l'aprenentatge de la llengua de signes (vocabulari, contes, aplicacions, etc.) es facilitarà a l'equip educatiu, tot i que, tant la preparació prèvia com la continuitat no són imprescindibles.
Durant:
Després:
Recursos
Observacions
A les sessións no són imprescindibles però si així ho desitja el centre, se li proporcionarà material relacionat perquè ho puguin desenvolupar.
El taller està programat per fer-se en una sessió d'una durada aproximada de 60 minuts.